Veel gestelde vragen

Op deze pagina worden de vragen behandeld die het meest voorkomend zijn. Mocht je vraag er niet tussen zitten neem dan hier contact op met onze klanten service. 

Bestelling en levering

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten 

De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

Na jouw bestelling kan je na 2-3 dagen de Track en Trace volgen overal online. Zo kan je op ons Track en Trace pagina gemakkelijk je bestellingen volgen zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Klik hier om je bestelling te volgen >>>

  • De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link: Klik hier om je bestelling te volgen >>>

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

  • Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.


Onze excuses voor het ongemak.

Ruilen en retourneren

  • Wat is het retourbeleid van de webshop?

Wil je een product ruilen of retourneren? Dat doe je eenvoudig en snel in drie Stappen. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

  • Wat als het product dat ik ontvangen heb niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Als het product niet aan u verwachtingen voldoet kunt u het binnen 14 dagen retourneren. Hiervoor hebben wij alles stap voor stap uitgelegd hoe dit te werk gaat klik hier voor meer informatie. 

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice als ik vragen of opmerkingen heb over mijn bestelling?

Als je anderen vragen hebt klik dan hier hier en nemen wij binnen 24 uur contact met je op!!